Riolering

Print deze pagina

De aansluitingen op de riolering worden gecoördineerd en uitgevoerd door de Watergroep.

De kosten voor een nieuwe aansluiting op de riolering zijn ten laste van de aanvrager.

Klantendienst Watergroep

Voor alle vragen in verband met rioleringsaansluitingen kan je jou wenden tot de klantendienst van de Watergroep of het online aanvraagformulier hieronder downloaden.
Download hier het aanvraagformulier

De Watergroep

Voor alle info kan je terecht op www.dewatergroep.be. Ga je verhuizen? Wil je jouw klantgegevens aanpassen of jouw waterverbruik opvolgen? Jouw facturen bekijken en betalen? Het bedrag van je tussentijdse factuur aanpassen? Dit kan je gemakkelijk en snel regelen via de online klantenzone!

Heb je nog vragen? Dan kan je terecht op www.dewatergroep.be/contact of via tel. 02 238 96 99. Dit nummer is ook steeds bereikbaar voor het melden van storingen.

Het klantenloket in West-Vlaanderen is enkel bereikbaar na het maken van een afspraak via de website of tel. 02 238 96 99.

Problemen melden bij de gemeente

Bij problemen in verband met de rioleringen op openbaar domein (vb. een verstopping of een breuk) kan er contact worden opgenomen met de technische dienst op het gemeentehuis of via onderstaand meldingsformulier.

 



Technische dienst
 
Gemeentehuis Dentergem 
Kerkstraat 1
8720 Dentergem
Tel.: 051 57 55 23
 
Ma 8.30-12 uur
Di 8.30-12 en 13.30-17 uur
Wo 8.30-12 uur
Do 8.30-12 uur
Vr 8.30-12 uur

En andere momenten op afspraak.

 
Jong in Dentergem
Online inschrijven voor jeugd-
of sportactiviteiten?
Ga naar dentergem.ticketgang.eu
 
Login