De Watergroep stuurt voortaan automatische sms of e-mail bij ongeplande werken en storingen

Gepubliceerd op dinsdag 17 jan 2023 om 19:08
Klanten van De Watergroep krijgen een paar dagen voor aanvang van geplande werken steeds een brief met de nodige informatie. Bij ongeplande storingen, bijvoorbeeld een waterlek, was dit niet zo evident. Daar komt nu verandering in.

Als er in je straat een ongeplande storing is vastgesteld, mag je als klant van De Watergroep vanaf nu een sms en/of e-mail verwachten. In die automatische boodschap geeft het bedrijf mee wat er aan de hand is, hoe lang de storing zal duren en wanneer de situatie terug genormaliseerd is.

Zorg dat je gegevens up-to-date zijn

Is je e-mailadres en/of het gsm-nummer bij De Watergroep gekend, dan krijg je zo snel mogelijk een automatische melding. Dit geldt enkel voor de klanten die rechtstreeks te maken krijgen met de storing. Wil je zeker zijn dat je de meldingen ontvangt? Op www.dewatergroep.be/klantenzone kan je je gegevens toevoegen of aanpassen.

De meest recente informatie over storingen en werken is ook altijd terug te vinden op de website: www.dewatergroep.be/storing. Telefonisch contact opnemen kan via 02 238 96 99.